Procjena postojećeg stanja i analiza rizika za školske ustanove

Usluge procjene rizika i izrade sigurnosnog plana za školske ustanove

Naša usluga obuhvaća sveobuhvatnu procjenu sigurnosnog stanja školskih ustanova u skladu s Protokolom Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Pružamo stručno izrađene dokumente potrebne za zakonito i sigurno djelovanje škole: Procjenu postojećeg stanja i analizu rizika i Plan sigurnosti, prilagođene svakom objektu.

Procjena postojećeg stanja objekta

Pregled sigurnosnih aspekata škole – od ulaza i izlaza, tehničke zaštite, do organizacije nadzora.

Identifikacija sigurnosnih rizika

Utvđivanje potencijalnih prijetnji za učenike, djelatnike i posjetitelje, uključujući vanjske i unutarnje izvore.

Izrada Plana sigurnosti škole

Dokument koji definira sve operativne i tehničke mjere zaštite te postupanje u hitnim situacijama.

Usklađivanje s važećim propisima

Dokumentacija izrađena u skladu s Protokolom o kontroli ulaska i izlaska te ostalim sigurnosnim aktima.

Preporuke za poboljšanja

Savjeti za dodatne tehničke, proceduralne i organizacijske mjere – poput kontrole pristupa ili video nadzora.

Edukativna podrška

Savjetovanje uprave škole i osoblja o provedbi plana, uključujući postupke za hitne situacije.

FAQ

Najčešća pitanja i odgovori

Sve osnovne i srednje škole i učenički domovi temeljem Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama kojeg je donijelo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih.

Procjena postojećeg stanja obuhvaća analizu svih mogućih čimbenika ugroženosti s obzirom na lokaciju objekta, veličinu objekta, ulaze i izlaze u objekt i drugo, kao i analizu sigurnosnih čimbenika.

Svaki plan se izrađuje individualno prema stvarnom stanju objekta i potrebama škole.

Škola pohranjuje dokumentaciju, provodi preporučene mjere i obavještava zaposlenike o postupcima.

Kontaktirajte nas

Saznajte kako možemo pomoći vašoj ustanovi da bude sigurna i usklađena s važećim propisima. Naš tim stručnjaka stoji vam na raspolaganju za sve informacije i savjete.